Azt hiszem, a francia szakszervezetek csak álmodnak egy olyan hatékony tüntetésről, mint ami február 22-én zajlott Jakartában, Indonézia fővárosában. A tüntetés egyik közvetlen következménye, hogy a reggel munkába indulók hihetetlen dugóba keveredtek. Tudjuk jól, Ázsia városaiban rengeteg a kismotoros, de amikor már ezek sem tudnak haladni, nagy a baj. Jakartában az elmúlt 8 évben megháromszorozódott a járművek száma, ami mára meghaladja a 9,5 milliót. Jakarta lakossága kicsivel több mint 8,5 millió, ám az agglomerációkkal együtt átlépi a 24 milliót is. A járművek száma így nem is kiemelkedően magas, azonban az úthálózat az elmúlt időszakban közel sem növekedett a gépjárművek számával együtt: 2004 óta csak évente egy árva százalékkal több út áll rendelkezésre. Az eredmény a fenti képen látható.
Normál esetben csak az alábbi videón látható forgalommal kell szembenézni:
Cimkék:
Eric Buell kemény ember: személyesen jelentette be cége felszámolását. Ez azonban nem jelentette azt, hogy feladta a küzdelmet, hiszen élete a motorgyártás!
Elolvasom »Éppen csak bemutatták a Yamaha off-road túrázóját, a Super Tenerét, az olaszok belekezdek saját, konkurens újdonságuk reklámjába.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »