Az off-roadozásra is többé-kevésbé alkalmas túraendurók szegmensét az utóbbi években a gyártók újra felfedezték. A Yamaha Super Teneré mellett a Ducati Multistrada 1200 modellje bővíti a 2010-es újdonságok palettáját. Persze a Multistrada 1200 sokkal inkább az előd, 1100-es modell újragondolása, a 150 lóerős motor pedig jóval inkább a Triumph Tiger ellenfele, semmint az óriás túraendurók etalonjának számító BMW R-GS-é. Az első új Multistrada alig két hete gördült le a gyártósorról, a masina reklámkampánya már el is kezdődött. A galériában a Kanári-szigeteken készült művészi hatású képek láthatók. A kapcsolódó videóban külön hangsúlyt kapott a terepen haladás: a nemzetközi sajtóban, motoros fórumokon is ezen a ponton kritizálják legfőképpen az olyan csemegékkel megtűzdelt masinát, mint a 4-féle módban állítható futómű és egyben motorkarakterisztika.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Szárazon 189 kiló, hahó yamaháék, figyeltek? Nekem a dizájn is bejövős. Bár valószínű hogy sajnálnám a porban-sárban dobálni.
kacsor ide vagy oda, a tobbi nagy turaenduro ehhez kepest formedveny. olasz dizajnt minden motorra!
Vajon ez is csörög?
Ha jól emlékszek, ez nem szárazkuplungos. A Streetfighter sem volat az. Új hullámos Duki…
Tényleg gyónyörü masina, de ezzel nem nagyon mennék terepen én sem. Nekem kb. olyan, mint a mai városi SUV-ok, amik szintén nem terepre valók, csak úgy néznek ki.
Viszont nagyon elfogadnám