Azt hiszem, a francia szakszervezetek csak álmodnak egy olyan hatékony tüntetésről, mint ami február 22-én zajlott Jakartában, Indonézia fővárosában. A tüntetés egyik közvetlen következménye, hogy a reggel munkába indulók hihetetlen dugóba keveredtek. Tudjuk jól, Ázsia városaiban rengeteg a kismotoros, de amikor már ezek sem tudnak haladni, nagy a baj. Jakartában az elmúlt 8 évben megháromszorozódott a járművek száma, ami mára meghaladja a 9,5 milliót. Jakarta lakossága kicsivel több mint 8,5 millió, ám az agglomerációkkal együtt átlépi a 24 milliót is. A járművek száma így nem is kiemelkedően magas, azonban az úthálózat az elmúlt időszakban közel sem növekedett a gépjárművek számával együtt: 2004 óta csak évente egy árva százalékkal több út áll rendelkezésre. Az eredmény a fenti képen látható.
Normál esetben csak az alábbi videón látható forgalommal kell szembenézni:
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »