Julien Rondinaud francia formatervező alkotta meg ezt a fantasztikus járművet, amely A3W Motiv névre hallgat. A szerkezetről nem tudunk túl sokat. Annyi bizonyos, hogy egy KTM 999 köbcentiméteres V2-es blokk köré épül. A vázat részben könnyűfém keret, részben pedig acélcsöves szerkezet alkotja. Természetesen számtalan egyéb érdekesség is felfedezhető rajta: a Vyrusban is dolgozó központi kormányzás vagy a megboldogult Buelleken hagyománnyá vált perem-féktárcsa. A legnagyobb mutatvány azonban nyilván a sorban elhelyezett három kerék, amelyek működését az alábbi animációs videó segítségével érthetjük meg:
A videó segítségével pedig az elsőre értelmetlennek tűnő ötlet hamar átkerül a zseniális kategóriába: sokkal jobban elosztott és nagyobb fékerő, nagyobb és egyenletesebb tapadás a kanyarokban. Már csak a megvalósítás lenne hátra, no meg a nagy kérdés: ki és mennyiből tudná előállítani?
Amennyiben ez sikerülne, a magam részéről roppant szívesen kipróbálnám!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Fantasztikus lehet… Derékmagasságban lévő súlyponttal, mellmagasságban lévő üléssel.
Viszont elmegy a Holdon is! :-))
Pont elég nekem 2 gumit venni, mikor elkopnak…