A Honda kínálatában jelen pillanatban akad egy szembeötlő hiány. Ugyanis ha rákattintasz a weboldalukon a szupersport kategóriára, akkor nem találsz egy kezdőbarát, A2-es jogosítvány kategóriába is beleférő idomos méregzsákot. Persze ez még leginkább találgatás, de úgy tűnik, hogy szárnyasék jövőre betöltik az űrt egy CBR300RR-rel. A könnyűsúlyú sportgép alapját a Honda hangulatos kisköbcentise, az alsó kategóriás stílusbajnok, a CB300R fogja adni. Sőt, a márka talán még tovább nyújtja polipcsápjait a szent hengerűrtartalom alsóbb szegmense felé és egy CBR125RR is érkezhet. Az igazságról várhatóan még a téli szezonban le fog hullani a lepel valamelyik nagy kiállításon.
A logika és a piac azt diktálja, hogy ha valóban a CB300R fogja képezni a CBR300RR alapját, akkor az erőforrásuk meg fog egyezni. Azaz ugyanaz a 286 köbcentis, egyhengeres DOHC blokk kerül bele, amitől 31-34 lóerőt és hozzávetőlegesen 27 Nm-es forgatónyomatékot várhatunk. Az erejét pedig ahhoz mérten kell nézni, hogy a motor tömege úgy 143 kilogrammot fog mutatni a mérlegen.
A Honda CBR300RR mérnökei nincsenek könnyű helyzetben. Hiszen az eleve rettenetesen jól sikerült Kawasaki Ninja 400-zal, illetve a megújulása óta komoly holmikkal felszerelt Yamaha R3-mal szemben kell felvenniük a kesztyűt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »