Újabb kémfotó került elő, ilyen ez a nyár vége. Most éppen azt kapták lencsevégre, ahogy a KTM 1290 Super Adventure megújuló, ráncfelvarrott változatát tesztelik. Bár a modell egyáltalán nem hatott még elavultnak, a környezetvédelmi normák szigorítása miatt mégis újítanak rajta. Ha pedig már úgyis hozzányúlnak, akkor hozzányúlnak rendesen. Változott a küllem, a belbecs és radaros tempomatról csicseregnek a verebek.
Márpedig ez az utóbbi igazán fontos lépés lehet, hiszen ha jövőre tényleg megjelenik a Bosch elektronikai fejlesztése a motoron, akkor a KTM lesz az első a sorban, akik élnek a technológia adta lehetőségekkel. A radaros tempomaton és annak esetleges hozadékain kívül pedig frissül egy sor elektronikai holmi. Kanyar-ABS, dőlésszög érzékelős kipörgésgátló, riding mode variációk biztosan várhatóak. De az is nagyon valószínű, hogy megkapja a Super Duke GT-n látott új TFT kijelzőt.
Ami láthatólag marad, az az 1301 köbcentis motorblokk, amely a legtöbbek találgatása szerint 165 lóerőt fog teljesíteni. Azonban az Euro5 normák teljesítéséhez új kipufogórendszert kap, amit lehetetlen nem észrevenni a már szinte komikus, túlzóan nagynak ható végdobjáról. Szinte el is takarja az új, könnyített lengővillát és segédvázat, amelyek egy szintén új vázhoz kapcsolódnak. A többi információt a milánói kiállítás idején várjuk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »