Valójában nem egy ritka jelenség, hogy olyan profi motorversenyzők, akiknek a tudását csak ámulattal figyeljük a TV-ben vagy valamelyik pálya mellett, nem szerzik meg a közúti motoros jogosítványt. Na persze minek is az nekik? Így járt Danilo Petrucci is, akinek egyetlen lagymatagul sikerült köréért úgy hiszem, hogy sokunk örömmel beáldozná a komplett hétvégi haverokkal Mátrázását. Talán az olasz fenegyerek pedig pont egy Alpok túrára kívánt rá? Nem valószínű.
Akárhogyan is, Danilo Petrucci láthatóan örült az életében bekövetkezett pozitív fejleménynek, hiszen Twitteren el is dicsekedett a plasztikkártyájába bevésett vadonatúj kategóriával. “Mostantól közúton is mehetek.” – írta a vigyorgós fotója alá.
Hasonló helyzetben volt tavaly a BSB szériában, egy Suzuki GSX-R1000R-t nyúzó Brad Ray is, aki szintén legalább ennyire örült a jogosítványa megszerzésének, és aki nem félt férfiasan beismerni, hogy ő bizony izgult a vizsgája előtt.
Danilo Petrucci nyilvánvalóan jelentős előnnyel gyürkőzhetett neki a jogosítvány megszerzésének. A 28 éves olasz motorversenyző kölyökkora óta nyúzza a kétkerekűeket. Mára már túl van 127 MotoGP futamon, június 2-án pedig első győzelmét is megszerezte Mugellóban. Ez utóbbinak eredményeképpen meg is hosszabbította a szerződését a Ducati 2020-ig. Mindhárom eseményhez őszintén gratulálunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »