Két olyan jármű brand van a világon, amihez úgy hozzátartozik a dögösö vörös szín, mint a vasárnaphoz a készülő rántotthús szaga. Mindkettő olasz, gondolom ezzel már mindannyian kitaláltátok, hogy milyen márkákra gondolok. Bizony, a Ferrarihoz úgy hozzánőtt, hogy azt már az életben nem vakarja le semmi. A másik pedig a Ducati, bár utóbbi esetében egy kicsit lanyhább a megítélés. Jobban elfogadjuk más árnyalatokban, de talán nincs olyan hazánkfia, aki nem vörösben képzelné el az ideális olasz bestiát, amit majd egyszer meg fog venni használtan. Az álmodozásnak azonban maga a Ducati szab ezentúl korlátot a SuperSport széria esetében.
A Ducati SuperSport széria ugyanis többnyire búcsút int a jól megszokott és egyébként szíveket dobogtató vörös színnek. Ezentúl már csak a kiváltságosoknak jár és azoknak, akiknek van egy jó fényező haverjuk, aki lehetőleg nem csillagászati árakon dolgozik. Ugyanis innentől kezdve ez a küllem alapvetően már csak a spéci SuperSport S széria tulajdonosainak tartják fent.
Az új szín egyébként egyáltalán nem vádolható azzal, hogy rosszul állna a motornak. A szürke – hivatalosan Titanium Grey – azért teljesen nem feledkezik meg a vörös fényezésről. A két felni és a váz ezentúl ebben a színben pompázik a korábbi fekete helyett. A gyártó szerinte ezzel a színösszetétellel a kilencvenes évek közepén forgalmazott 916 Senna kivitelét idézik meg. Bár annak matt-szürke váz jutott, de elfogadjuk. Azonban felülünk erre a logikai fonálra, akkor hamarosan érkeznie kell egy fekete változatnak is.
Tehát a szürke innentől kezdve az alapkivitelt fogja jelölni. Azaz a 43 milliméteres, állítható Marcohhi és a Sach rugókkal szereltet gépet. A Ducati vörös és a fehér – Star White Silk – azonban az S változathoz lesz elérhető, amit 48 milliméteres Öhlins villákkal, gyorsváltóval és minden földi jóval adnak a leendő boldog tulaja kezébe.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »