Soha nem lehetett azzal megvádolni az olasz céget, hogy nem veszik komolyan a World Ducati Week megrendezését. Évről évre sikerül összetrombitálniuk a világ számos pontjáról a Ducati tulajdonosokat. Az emberek pedig azért szedik össze a sátorfájukat és vándorolnak el Olaszországba aká Norvégiából vagy akár Kanadából is, mert megéri. A parkolókban természetesen sorban állnak különleges és a jól karbantartott veterán gépek. A gyártó előszeretettel mutatja be különleges modelljeit a színpadon, amin esténként egészen komoly nevű zenekarok lépnek fel.
És természetesen a versenypályát sem hagyják kihasználatlanul. Hiába, ha már egyszer ott van a Misano World Circuit, azaz a Marco Simoncellinek dedikált aszfalt, akkor vétek is lenne. A vezetéstechnikai tréningeken túl a vendégeknek saját motorjukkal is van lehetőségük felhajtani egy-két körre pályára. De csapattak már itt a rendezvény keretein belül Audi R8 LMS versenyautóval is, az idei Race of Champions pedig igazi nagy durranás lesz.
Ugyanis a verseny alatt tényleg kőkemény versenyre kell gondolni. Szabadedzéssel, időmérővel és minden kutyafülével ami ehhez kell, szóval nem csak egy kis bohóckodás lesz. Ráadásul olyan nevek fognak összecsapni egymással, mint Andrea Dovizioso, Jorge Lorenzo, Troy Bayliss, Marco Melandri, Jack Miller, Chaz Davies és Danilo Petrucci. Tehát a MotoGP a Superbikenak, a jelen a múltnak, a fiatalok pedig az öregeknek feszülnek neki.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »