Az elgondolás, hogy a Royal Enfield elektromos motorokat fog gyártani, az olyan, mint étteremben fingani. Lehetni lehet. Végtére is nem tiltja semmi, csak valahogy nehezen illenek egymáshoz a részletek. De jobb ha megbarátkozunk ezzel a dologgal, hiszen hivatalosan is bejelentették, hogy minden motorok legretróbbik gyárának angliai fejlesztőközpontjában már verejtéket nem kímélve küzdenek egy villanyos erőforrás létrehozásán.
A cég indiai elnöke – Rudratej Singh – nagyon egyszerűen és lényegretörően fejezte ki magát azügyben, hogy miért vált a céljukká a jövő piacán terjeszkedni. Úgy fogalmazta meg félelmeit, hogy még azelőtt kell megoldást találni a fenntartható közlekedésre, mielőtt a jegesmedvék átveszik az uralmat Kaliforniában. A gondolat természetesen dícséretes, hiszen ki más tehetne a közlekedés fejlesztéséért, ha nem az, aki a közvetlen közelében van a járműgyártásnak, és azon belül is talán az egyik leggigantikusabb motorkerékpáros piacának?
Persze mi beértük volna azzal a magyarázattal is, hogy akár kapálózunk ellene, akár nem: ez a jövő. Ilyen irányba kell fejleszteni, ha valaki talpon akar maradni. Mindazonáltal mégiscsak jobb érzés, hogy van egy nemes vezérletű motiváció a dolog mögött, mert akkor egy egészen kicsit szebbnek látjuk a világot. A cég igyekszik a már meglévő platformjait kihasználni, de a közleményük szerint szükség esetén az új fejlesztésektől sem riadnak vissza. Na erre varrjatok gombot!

Cimkék:
Az új tervrajzon már megint megváltozott a turbós Suzuki, ami a Recursion munkanevet viseli. Talán már a gyárban sem tudják, hogy milyen lesz.
Elolvasom »A Suzuki világrekord felállítására készül a Hungaroringen. Ha a márka valemelyik vasát hajtod, akkor te is hozzájárulhatsz a sikerhez.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »