A ’80-as ’90-es években a Muzzy és a Kawasaki szoros együttműködésben dolgozott, elsősorban az Egyesült Államokban. Rob Muzzy készítette a Kawasaki superbikeokat Eddie Lawson és Wayne Rainey számára. Később a Muzzy-féle ZXR750-ek és ZX-7R-ek igen sikeresek lettek és számos bajnokságon diadalmaskodtak.
Ami az utcai motorok szempontjából érdekes, hogy 1997-ben Muzzy úgy határozott, hogy a versenysportban csiszolódott motor teljesítményét az utcára hozza és ezzel egy elképesztő teljesítményű gépet dob a piacra. A ZX-7R 750 köbcentis motorját 835-re fúrták, és teletömték minden elérhető csúcstechnikával, ami egy hátsó keréken mért 150-160 lóerős szörnyet eredményezett. Az erőforrás mellett a vázszerkezet és a futóművek is jelentős átalakításon mentek keresztül.
A Muzzy Kawasaki Raptor 850-ből mindössze 50 darabot gyártottak, 18 ezer dollárba került egy ilyen exkluzív masina annak idején (’90-es évek végén járunk) Amerikában. Bár csak tíz év telt el azóta, érthető okokból Raptorral igen kis valószínűséggel futhatunk össze az utcán. Ha mégis a piacra kerül egy ilyen unikum, 25 ezer dollár körüli összeget kérhetnek érte, állapottól függően.
A tesztek és vélemények szerint a Raptor meglehetősen heves motor, származását nem tagadhatta meg, sokkal inkább való pályára mint utcára. Bár a mai ezres gépek nyílván túlszárnyalják vezethetőségben és kezelhetőségben is, egy ilyen 850 köbcentis, 160 lovas utcai gép igazán figyelemreméltó, egzotikus és dögös motornak számít ma is.