Motoroktól volt hangos a hétvégén a le mans-i rövid pálya. Természetesen mindenki a MotoGP aktuális futamára volt ráizgulva, panaszra pedig nem is adott okot. Jó verseny volt, ráadásul sokaknak örömet okozott, hogy régi kedvencüket, Valentino Rossit újra dobogón láthatták. Élet és izgalom azonban a királykategória alatt is akadt. De még milyen! Azt, hogy Kornfeil a versenytársa motorját használta dobogónak és egy 10 méteres ugratás után a motorját és a versenyét megmentve beért hatodiknak, azt hiszem még egy darabig emlegetni fogjuk.
Na de mi is történt pontosan? Kornfeil az élbolyban harcolt, amikor az utolsó kanyarban Ene Bastianini közvetlenül előtte elcsúszott, a motorja pedig keresztbe feküdt a cseh versenyző előtt. A helyzetből kikerüléssel menteni már nem lehetett. Így a másik motoron keresztül hajtva bemutatta az év legmenőbb megmozdulását az ifjú Jakub. A futam után azt is elárulta, hogy a különleges megmozdulásban motocrossos múltja segítette. Például annak köszönhetően tudta azt, hogyan kell megérkezni egy ilyen landolásból.
Na persze így könnyű, hogy minden össze is jött. Azt azért egy pillanatra ne felejtsük el, hogy alig egy méterre voltunk a tragédiától. Ha Bastianini valamelyik testrésze a másik motor útjában marad, akkor most egy egészen más hangvételű hírt kellene veletek megosztanunk. Ráadásul attól is csak centikre voltunk, hogy Kornfeil rossz szögben kapja el a Leopard Hondát és egy egyszerű csúnya bukással érjen véget a versenye. Nézzétek meg a videót, egyszerűen hihetetlen!
Jakub Kornfeil egy fájdalmas és őszinte vallomást tett a futam után. “Csak arra figyeltem, hogy húzzam a gázt, mert az még megvolt a motokrosszból, hogy a landoláskor mindig húzni kell, hogy ne legyen baj. Az egyetlen gond az volt, hogy földet érés közben megütöttem magam, úgyhogy ha nem is a heréim, de a péniszem nagyon fájt.” – nyilatkozta. Mi pedig mélységes tisztelettel és elismeréssel adózunk előtte, hogy így is képes volt befejezni a versenyt. Pedig akkorát koppant a srác érkezéskor, hogy a nyereg is eltört. Au.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »