A mai nappal megkezdődött a Tokyo Motorcycle Show, ami nem összekeverendő az ősszel megrendezett gigantikus bemutatóval. Hiszen amíg a Tokyo Motor Show sokkal inkább szól az egész világnak, addig a mostani rendezvényen jóval lokálisabb a tematika. Innen tudhatjuk meg azt, hogy mivel nem fogunk motorozni. Például ez a csodálatos, Suzuka kivitelű Fireblade valószínűleg nem lesz a tiéd, ugyanis a gaz japánok a saját maguk szórakoztatására szánják.
A motor küllemét a csodálatos verseny-replika fényezés határozza meg, de természetesen ennél gyökeresebb modifikációk adják meg az ízét. A legfőbb változtatások a felniket és a fékeket érintik. Az SP kivitel eredeti Marchesinis kerekei helyére pedig még könnyebb OZ termékek kerültek.
A féknyergeket a Brembo kínálatának krémjéből választották ki, természetesen a hozzá passzoló high-end főfékhengerrel. Tehát a megállásra valószínűleg nem lesz sok panasz.
A kipufogócső hővédő lemezeit szénszálasra cserélték, a végére pedig rácsavartak egy Akrapovic dobot. A motorblokk védelméről pedig a GB Racing gondoskodik. Természetesen felfedezhető a motoron még ezernyi kis apróság – mint a Gilles Tooling lábtartók -, az elektromos Öhlins felfüggesztés viszont a helyén maradt. Hiába, ami bevált azt nem kell macerálni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »