A Holden sikere teljes egészében az exportján múlik, így a GM most azt tervezi, hogy kiterjeszti a piacok körét, valószínűleg Európára is. A Commodore változatait már árulják a közel-keleten, Dél-Afrikában és Ázsia egyes részeiben, most azonban Amerika összes államába és Európába is eljuthat.
A Commodore egy nagyteljesítményű változatát forgalmazzák Angliában, Vauxhall VXR8 néven. Az Opel elnök vezérigazgatója, Hand Demant azt szeretné, hogy a jelenleg tesztelés alatt álló Holden Calais az Opel vezérhajójává válna, az Omega utódjaként.
Az európai érvényesülés legnagyobb gátja, hogy nem szerepel a palettán dízelmotor. Annak ellenére, hogy GM fegyvertárában ott lapul a 2,9 literes V6-is dízel, Demant nyilatkozata szerint a járulékos költségek egyelőre lehetetlenné teszik, hogy a Commodore dízelüzemű lehessen.