Az Audi R8 420 lóerejével és 301 kilométer/órás végsebességével nem nevezhető gyenge járműnek, de – ahogyan a prémium modellek vásárlói esetében megszoktuk – van akinek semmi sem elég. Az ő igényeik kielégítése érdekében nyúlt hozzá az R8-hoz a német Kicherer. A tuning ebben az esetben kimondottan a kezelhetőség fokozását célozza, a motort érintetlenül hagyták.
Az első spoiler átalakításával 15 százalékkal csökkentették az első tengelyen jelentkező emelőerőt, míg a hátsó szárny növeli a hátsó tengely leszorító erejét. A széria kerekeket könnyebb verziókra cserélték a rugózatlan tömeg csökkentése érdekében. Ezek három részből álló, 20 colos keréktárcsák, 325 milliméter széles Michelin gumiabroncsokkal szerelve hátul, és 235 milliméter szélesekkel elöl.
A kezelhetőség további javítása érdekében H&R rugókészletet építettek az autóba, amely 30 milliméterrel csökkenti a hasmagasságot a hátsó tengelynél és 15 milliméterrel elöl. Így a megjelenés és a kezelhetőség egyaránt javult, nem mintha az R8-nak eddig szégyenkeznie kellett volna ezen a területen.