forrás: Autocar
forrás: Autocar
forrás: Autocar
forrás: Autocar
forrás: Autocar
Kedves olvasó, a képek nem Honda S2000-et mutatnak. Az Autocar kémfotós csapata szerint ez nem más mint az NSX utódja, a kíváncsi szemek elől S2000 köntösbe bújtatva.
A legfontosabb hír, hogy – amennyiben valóban az NSX bujkál a hosszú tengelytávú S2000-nek látszó sportkocsi elemei alatt – a koncepciót alaposan megváltoztatták, ugyanis orrmotoros, 2+2 üléses változatról van szó, az NSX tradicionálisnak mondható középmotoros, kétüléses elrendezésével szemben. A korábban beharangozott 500 lóerős V10-es motor valóságnak tűnik, hiszen a Nürburgringen köröző „S2000”-nek összetéveszthetetlenül V10 hangja volt. Ami biztos, hogy a Honda remekül rejtegeti eljövendő zászlóshajóját, hiszen eddig igencsak más elképzelés élt a köztudatban a készülő szuper-sportkocsiról.
A spekulációk szerint mégsem annyira kemény sportautó, mint inkább egy dögös GT a koncepció lényege, de ez messze nem jelenti azt, hogy nem lesz gyors. A kémek szerint a 14 mérföldes Nordschleife szakaszt 8 perc 20 másodperc alatt tette meg a prototípus, amely világosan azt mutatja, hogy a 911 Turbo babérjaira pályáznak.
Tehát az új NSX egy nagyon jó, nagyon gyors jármű lesz, amelynek úgy igazán, semmi, de semmi köze nem lesz nevén kívül az elődjéhez. Most olvassák el ezt a cikket – vagy legalább is az utolsó fejezetet –, és érteni fogják – ha megengednek ennyi személyeskedést –, miért zokogok az íróasztalra borulva.