Szeretnél úgy megszállni a motoros túra során, hogy gyakorlatilag együtt töltsd az éjszakát is hű társaddal? És most nem az utasodra gondolok, hanem a motorodra, amelynek nyergében eljutottál a szálláshelyre. Aki a természetben vadkempingezik – és sokaknak ez jelenti az igazi szabadságot egy motoros túrán – annak valahol egy tisztáson kell tölteni az éjszakát. Persze van, ahol nincs is más lehetőség, mint a sátor. Szóval szeretnél annyira a motor közelében lenni, hogy nehogy annak valamilyen baja essen az éjszaka során? Mutatok két ehetőséget:
Vagy:
Jöjjön a harmadik, cikkünk főszereplője, az Exposed Bivouac sátor. Ezt a minimalizmus jegyében megtervezett hálóhelyet egy svájci csapat mutatta be idén tavasszal, mostanra pedig már meg is vásárolható. Az újdonság lényege, hogy a motor szerves részét alkotja az egész holminak. A nagyon szívós és tartós cordura anyagból készült hálóhely egyik oldala ugyanis maga a paripa.
A csomag nagyon kompakt, egy 15 centiméter átmérőjű és 45 centi hosszú hengerbe összecsomagolható. Rudazattal és cövekekkel együtt. Így szó szerint kisebb helyet foglal, mint a bele való hálózsák. Azaz nagyon könnyen elhelyezhetjük a motorunkon, akármilyen is legyen az. Az alkotók azt is kiemelik, hogy az Exposed Bivouac tervezésekor ügyeltek rá: mindenféle motorra illeszthető legyen a lapos choppertől a magas túraenduroig.
Nyitott állapotban a sátor egy embernek és a poggyászainak nyújt éjszakai menedéket. No meg a motorjának – ugyanis igen lényeges szempont lehet az is, hogy a hajnali pára nem fogja rommá áztatni a nyerget, mert hogy az is védett helyen, a vízálló cordura alatt helyezkedik el. A Bivouac ugyan lapos, tényleg csak alvásra való, de nyitásakor a felső része felhajtható, így könnyű kipattanni belőle.
Ha lapozol, az is kiderül, mennyiben kerül ez a praktikus újdonság és hogy hol tudod megrendelni!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »