Ami biztos, és tényként kürtölhető szét: a Royal Enfield feje, Siddhartha Lal jövő hét szerdán 15 órakor a milánói EICMA keretén belül személyesen rántja le a leplet legújabb modelljükről. A márka első igazi kalandmotorja, a Himalayan ezzel bemutatkozik az európai nagyközönségnek is. A motorról idén év elején írtunk először (ide kattintva hangját is meghallgathatjátok), de akkor még csak pletyka szinten álltak a műszaki adatok. Az újdonságot 411 köbcentiméteres egyhengeres erőforrás fogja mozgatni, amely 24 lóerőt és 31 newtonméternyi nyomatékot zúdít a 182 kilogrammos kalandmotor hátsó kerekére.
Talán emlékszünk még arra a kínos incidensre, amikor a gyári beharangozó videóban a Dakar-menő CS Santos alatt letört a Himalayan lábtartója. Nos, az utólagos sajtóközlemény szerint a filmben csak egy előszériás példány szerepelt, a sorozatgyártású masinákon ilyen nem fordulhat elő. Egy esélyt még biztosan megérdemel az új Royal Enfield – amely akár sikeres is lehet kontinensünkön. Ennek egyik legfontosabb záloga talán az ára lesz – ez reméljük kiderül jövő héten!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »