Amikor olyan motorod van, amelyet alapvetően nem hosszú túrákra terveztek – a csupasz vasak és a szupersport gépek nagy része ilyen -, de te mégis nekiindulnál egy több napos útnak, elengedhetetlen valamilyen csomagszállító eszköz. Hiszen már egy két napos útra is kell némi tiszta cucc, esti váltóancúg az estére és persze egy esőruha is nélkülözhetetlen. A leggyorsabban magadra- vagy a motorodra rögzíthető ilyen eszközök a tank- vagy hátitáskák. Egy jó hátizsák pedig akkor is nélkülözhetetlen, ha a napi melóhoz állandóan magaddal kell hurcolnod laptopodat. Az Alpinestars hazai szaküzletében pedig annyira ötletes, a motorosok igényeit mindenben figyelembe vevő cuccokra bukkantunk, hogy azonnal olthatatlan vágyat éreztünk azok bemutatására.
Videónkban mindhárom termék érdekességeit megnézhetitek, lentebb pedig ezeket fotókon is bemutatjuk
Kezdjük a részletes bemutatást egy tanktáskával, amely azt hiszem a kategória egyik legötletesebb darabja. A Tech Air család motorra szerelhető változata cordura alapanyagú, de teljesen vízálló kivitelű. Egyetlen nagy rekesze 16 literes, de labirintuscipzárral 26-ra bővíthető. A motorra mágnesekkel vagy hevederekkel is rögzíthető, így akár a hátsó ülésen is hordozhatjuk. A hevederek gyors-zárasak, így a fel-leszerelés sem feltétlen tart sokáig. Sőt, az alsó lapja akár maradhat a motoron is, mert a táskát arról egy cipzárral gyorsan le tudjuk venni – így ráadásul hátizsákként is működik. A legjobb poén pedig, hogy térképzsebe tépőzárakkal rögzül a Tech Air tetejéhez, de megfordítva már mobiltartóként funkcionál. Amennyiben pedig csak a térképre – vagy mobilunkra – van szükségünk táska nélkül, ezt a tartót az alaplapra is felpattinthatjuk. Ennyire sokrétű tudásért a 42’000.- forintos ár szinte nem is mondható soknak. Fotóinkon minden részletet alaposan megfigyelhettek:
Soha nem gondoltam volna, hogy egy hátizsák ennyiféle igényt kielégíthet. A Tech Air család kimondottan hátunkra való tagja ugyanis elképesztően összetett cucc. Elsőre egy nagy és lapos táska, amelynek egy nagy rekesze 16 literes. Ebben azonban külön zseb van az Alpinestars saját gerincvédőinek (ha itt akarod hordani és nem a kabátodban), a laptopodnak, a tabletednek, a töltőidnek és az irataidnak vagy pénztárcádnak. Ráadásul ivózsákot is aggathatsz bele, amelynek csövét a vállpántig ki is vezetheted, hogy könnyen vehess magadhoz folyadékot menet közben. Külön zseb van az esőzsáknak (a hátizsák alapból nem vízálló cordurából készült) és egy sisakzsáknak, amelynek segítségével tényleg egy mozdulattal az egész tetejébe rögzíthetsz egy normál bukót. Külön zsebek vannak a derékpánton (a mellkasodnál is rögzítheted, hogy nagy sebességnél is nagyon fixen álljon), és a táskán még egy elválasztott krossz- vagy napszemüveg tároló is akad. Elképesztő, nem? Minden tud – és ennek fényében már nem is olyan irreális a 45’000.- forintos vételár – sőt! Íme a részletek:
Akinek a fenti két maximalista szellemben megtervezett cucc eltúlzottnak tűnik, annak készült utolsó Alpinestars termékünk, a Charger. Egy egy alapból nagy, 25 literes, kemény külső fedeles hátizsák. Ugyanúgy nagyon alaposan felsőtestedhez szíjazhatod, így extra tempónál sem fog fékezőernyőként működni. Találsz benne nagy laptop-zsebet, van külső rekesze, esőzsákja – és a brilliáns bukósisak-szállító háló is a tartozékai között szerepel. Ráadásul talán a legvagányabbul ez néz ki… Ja, és lényegesen kedvezőbb áron, 32’000.- forintért vihető haza – amennyiben beéred ezzel az amúgy még mindig bőséges tudással. Nézzétek meg fotókon is a Charger részleteit:
Támogatott tartalom
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »