A Ducati a kölni Intermot kiállításon némi csalódást okozott, mivel más gyártókkal ellentétben kevésbé halmozta el világrengető bejelentésekkel a nagyérdeműt. Mondjuk ez a SuperSport miatt elkezdett bocsánatos bűnné szelídülni, és már látszik az alagút végén a fény is. Ők ugyanis inkább hazai pályán, a milánói EICMA kiállításon szeretnék elkápráztatni a közönséget.
Az eddig is népesnek számító Scrambler paletta további két taggal bővül majd: érkezik a Cafe Racer és a Desert Sled. A most közzétett, mindössze 15 másodperces videókból pont semmilyen érdemi információ nem derül ki. Kizárólag arra alkalmasak, hogy néhány álmatlan éjszakát okozzanak a scrambler-stílus iránt fogékony közönségnek.
A két új Scrambler inkább csak formai stílusgyakorlatnak tekinthető. Várhatóan ugyanazon 803 köbcentiméteres L2-es blokk közé épül majd fel mindkét motor mint a jelenleg kapható modellek. A Cafe Racer-nél ezért alacsonyabb (csutka?) kormányra számíthatunk az utasülés helyén elhelyezett üléspúppal. A Desert Slednél a magasabb kormány, a videón kivehető rácsozott fényszóró és az örömteli homokozáshoz alkalmas gumiabroncs lehet a szembeötlő változás.
A Ducatitól ennél sokkal jobban várjuk a fogyókúrán átesett Multistrada-t. Hamarosan talán erről is elkezdik szivárogtatni az információkat, hiszen már kevesebb, mint három hét van hátra a november 7-én nyíló EICMA kiállításig.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »