Guy Martin nem csak a boxban az egyik legnépszerűbb brit utcai motorversenyző, hanem az utóbbi időben mint mellékállású híresség is elkezdett kibontakozni. Nem minden ok nélkül, hiszen kedves, szerény természete és folyamatos élvonalbeli eredményei miatt nem sok olyan ember van, akinek ne lenne szimpatikus. Ha éppen nem versenyez, maga is olajos kisvakondnadrágot húz, és bekoszolja a kezét a családi kamionszervizben. Ő volt az, aki egy turbós, egyedi vázas, légolajos 1100-as Gixerrel ment neki a Pikes Peak-i híres-hírhedt hegyi versenynek, ahol ugyan nyerni nem tudott, de üde színfoltja volt a viadalnak.
Most azonban a Dundrod 150 utcai versenyen az egyik kanyarban elvesztette uralmát a Tyco BMW fölött, és tankönyvbe illő highside-ot esett. Bár tisztán látszik, hogy a szervezők gondoskodtak megfelelő bukótérről a terep elrendezésével, mégis jól odaverte magát. Egyelőre úgy tűnik, hogy sérülései nem életveszélyesek, ám így is jó időre kivonta magát a forgalomból. A belfasti kórházban ápolják, eltörtek bordái, a szegycsontja és csigolyái is. A család nyilatkozata szerint már akár napok múlva a saját lábán távozhat, de abban biztosak lehetünk, hogy egy darabig nem szeret majd nevetni és tüsszenteni szegény. Gyors felépülést kívánunk neki! Végezetül íme a baleset:
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »