Míg más gyártók gőzerővel készülnek az újabb és újabb modellévekre, addig a Royal Enfieldnél ez kimerül egy új szín hozzáadásával, így bővítve a palettát. Azonban a gyártó India régmúlt gyarmati időit hordozza tovább, afféle nosztalgikus köntösben, így megtehetik, hogy a sárga és a piros Continental GT mellé beújítsanak egy feketét – így is vinni fogják a rajongók, mint a cukrot. A cég csúcsmodelljének számító café racer kellemes hangulatot áraszt magából, a műszaki adatait szemlélve sem változik ez az érzés – nem egy adrenalin bomba, az tény.
Az egyhengeres, léghűtéses blokk lökettérfogata 535 köbcentiméter, amely természetesen négy ütemmel operál. A Royal Enfield mérnökei nem húzták az egekig a teljesítményt, mindössze 29 lóerőt produkál 5’100-as fordulaton. A forgatónyomaték viszont kényelmessé teszi a vele való motorozást: 4’000-es fordulatszámon 44 newtonméter áll a lovas rendelkezésére. A jármű tömege összességében nem vészes, ám karletépő gyorsulást ne várjunk a 184 kilogrammos tömeg miatt.
Magyarországra kizárólag rendelésre szállítanak és azt is kellőképpen borsos áron. Az aktuális dollár árfolyamtól függően körülbelül 2’000’000 forintért lehet hozzájutni egy ilyen vashoz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »