Első videónk nem friss: már több mint két éve jelent meg. Azonban a maga módján örök klasszikus, hiszen felvet egy komoly kérdést. Nevezetesen, hogy az egykerekezés hőstett, vagy hülyeség? Bemelegítésnek dőljetek hátra, és csodáljátok meg, hogy telik a baltimore-i motoros rossz fiúk egy napja. Bandázás, kerózás, feltűnősködés – ami a CRF450-esekből kifér.
Most pedig szögezzük le: semmi bajom azzal, ha valaki hátsó keréken közlekedik. Sőt, amikor a motort olyan szinten uralja egy pilóta, mint a felvételeken látható atom lazának tűnő (mellesleg biztosan rengeteget gyakorló) srácok, akik közül is kiemelkedik a szemtelenül fiatal Lil Chino, az mindig tiszteletet parancsoló dolog.
Az egyetlen “apró” probléma azzal van, amikor mindezt valaki – mint ők is – forgalomban teszi. Akármennyire uralja is a vasat (és nem véletlenül használnak könnyű terepmotorokat, hiszen azokat sokkal jobban képesek testből irányítani), az autók között szlalomozva akkor is szerencsejátékot játszik. Amelyet mindenki szabadon megtehet a maga bőrével – csakhogy itt más is könnyen áldozatul eshet. Mert egykerekezés közben könnyű hibázni és baromi nagyon taknyolni! Íme:
Ez a néhány perc, és a benne található számtalan szájra (meg hátra-, fenékre és mindenhova) esés remélem bebizonyította, hogy az egykerekezés nagyon klassz dolog, de csakis és kizárólag olyan helyen, ahol nincsenek sem autósok, sem gyalogosok!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »