Felröppentek olyan pletykák, amely szerint a jövő évben már teljesen új koncepciójú YZF-R6-os Yamahát vásárolhatnak a sportmotor rajongók. A jelenlegi modell lassan nyolc éve szinte változatlanul kapható – igaz, hogy így is ő az egyik legsportosabb hatszázas sportgép. A jövőre debütáló R1-ről is gyakorlatilag hihetetlennek tűnő számok láttak napvilágot és nincs ez másként az új R6 esetében sem. A két sportoló tizennégy évvel ezelőtt jelent meg a Yamaha kínálatában és négy modellfrissítésen esett át a kisebbik változat.
Állítólag az új R6 megkaphatja az MT-09-ben már jól megismert háromhengerest, amely a csupasz motorban kitűnően teljesített tesztünkön is. A hengerűrtartalmat némileg lecsökkentenék – 850 köbcentiméter helyett csak 675 köbcentis lenne a sportmotor erőforrása. Ezzel illeszkedne a kuriózumnak számító MV Agusta F3 és a Triumph Daytona 675 mezőnyébe és így valami rendkívül különlegeset ajánlana a Yamaha is a rajongóinak.
A fentebb felvázolt lehetőség egyelőre még csak szakmabeli találgatás, de a Yamahától elképzelhető egy ilyen lépés, bennük ugyanis megvan az ilyen jellegű újító szándék. A szokásos sornégyes motorelrendezés helyett valami újat, valami fűszeresebbet bedobni a technikai megoldásokra érzékeny vásárlóközönségnek mindig jó ötlet.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »