A legzöldebb motormárka az év elején mutatta be a Ninja300 kistesóját, amelyről a premier napján csak annyit tudtunk, hogy elsősorban az ázsiai piacokra szánják és egy hengeres erőforrás fogja hajtani. Azóta kiderült, hogy jön belőle Európába is – Angliában például nagyjából harmadával olcsóbbra várják az árát, mint amennyibe némileg igényesebb alkatrészekből építkező sorkettes felmenője kerül. Ez azonban még nem elég: a Kawasaki február 27-én bejegyeztette a mifelénk várhatóan 250SL névre keresztelt burkolt masina lecsupaszított változatának a terveit.
A gép állítólag az ER-2n nevet kapja a keresztvíz alatt (a méltán népszerű Ernő becenevű hatszázas felmenőt megidézve), műszaki alapjait tekintve pedig meg fog egyezni a teljesen idomos – megjelenésében a Ninja300-ra hasonlító – 250SL modellel. Indiai internetes források szerint Európában is forgalmazni fogják, árazásában pedig az lesz a fő vezérelv, hogy az egy hengeres versenytársakhoz képest – főleg a Honda CBR300R – olcsóbb legyen.
Közben kiderültek a leendő ER-2n műszaki adatai is: az egy hengeres blokk 28 lóerőt ad majd le (tehát jól elválasztják a 39 pacis Ninja300-tól), a paripa pedig 151 kilogrammos lesz (szemben a sorkettes bratyó 172-ével). Az ER-2n várható érkezési idejéről természetesen még nincs információ – de az már több mint valószínű, hogy előbb-utóbb megjelenik a mi útjainkon is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »