Hol ér legvalószínűbben baleset?

Statisztika
2014. március 10., hétfő - Macko

Komoly nemzetközi tanulmányra támaszkodva tudhatjuk meg, melyik országban milyen eséllyel csap le ránk közúti baleset.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Klasszikus erő új köntösben – Brixton Cromwell 1200x

Brixton Cromwell 1200x

Cimkék: , , ,


Hozzászólások (3 hozzászólás)

rhinoeli -
Ebben az a legdurvább, hogy pont azok az országok virítanak pirosan a térképen, amelyekről nem gondolná az ember. Viszonylag nagy területű, alacsony népsűrűségű országokról van szó, ahol sokkal kisebb a motorizáltság, mint a fejlett országokban (érdekes, hogy a halálozást nem az autóvezetők számához, hanem a teljes lakossághoz nézik). Még egy lapáttal rádob, hogy ezekben az afrikai országokban arányaiban sokkal több fiatalkorú van, akik nem vezetnek autót. Mégis, az a kevés sofőr tud olyan szarul közlekedni, hogy a statisztika élére verekedje országát…

Macko -
Nekem az összes halálesethez viszonyított részarány „tetszett” jobban. Az idióta arabok visznek mindent… Hazánk meg abból a szempontból azért áll egészen jól, mert brutálisan nagy az egyéb halálozások aránya. Rákban abszolút elsők vagyunk, de szívbetegségekben is az élmezőnyben vagyunk. 🙁

Helmets on -
„azok az országok virítanak pirosan a térképen, amelyekről nem gondolná az ember. Viszonylag nagy területű, alacsony népsűrűségű országokról van szó, ahol sokkal kisebb a motorizáltság, mint a fejlett országokban” Ezek nagy népsűrűségű városokkal rendelkező államok, ahol a sivatag, dzsungel, pampa miatt lakatlan minden más terület…az utak pedig rosszak és a hegyekben veszélyesek….Mongólia gyakorlatilag egy „városállam, bazi nagy járással”. Vagyis rengeteg ember él kis helyen, nulla KRESZ tudás és szabályok, mindenki megy ahogy tud, persze van némi rendszer, de akkor is kaotikus az egész…emberek, állatok flangálnak az úttesten, a géppark se túl modern…stb. Sok a baleset? nem meglepő. Na meg Szomália, Niger, Tádzsikisztán könnyen lett jó helyezett mikor nincs is nagyon motorizált közlekedés:)

Előző bejegyzés

Így készült a KTM 1290 Super Duke

2014. március 07., péntek
Csemege

Következő bejegyzés

Jön a Yamaha FJ-09?

2014. március 11., kedd
Pletyka

Ezeket olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt