Néha bizony könnyen átesünk a ló túlsó oldalára, ha a biztonságról van szó. Motoron természetesen ez mindennél fontosabb – az aktív és a passzív biztonság is. Mindent megteszünk azért, hogy észrevegyenek a közlekedőtársaink – senki sem szeretné matricaként végezni a piros hetes elején. Hála a törvényhozók rugalmasságának, az idei évtől engedélyezett a kiegészítő fényszóró, úgynevezett nappali menetfény használata motorkerékpáron is. Azonban ezt sem lehet ész nélkül, csak úgy ide-oda aggatni a motoron, a rendelet pontosan meghatározza a dolgok mikéntjét.
Ez az angol fiatalember kissé túlzásba vitte a “látni és látszani” szlogen megvalósítását – mintegy húsz pár tükör és megannyi fényszóró virít a motor elején. A holtteret hátrafelé gyakorlatilag kiküszöbölte ezzel a megoldással, előre viszont jókora részt kitakarhat közlekedés közben. Arról nem is beszélve, hogy felér egy atomvillanással, ha hátulról valaki rávillant egyet a távolságival. Jó védekezési alap a lámparengeteg az elején – legalább nem mondhatja senki, hogy: “Kérem tisztelt bíró úr, nem vettem észre!” Aki pedig megmondja nekem, hogy miféle motorkára aggatta rá ezeket a kiegészítőket a gazdája, az kap tőlem egy…elismerést! Remélem, hogy ez a kép nem komoly, csak afféle félresikerült angol humor.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »