A Vardenchi márkanévről nyilván nem hallottunk még, hiszen a vállalkozás eddig kizárólag az indiai piacra készített különleges choppereket és criusereket. A csapat 2006 óta farigcsál egyedi motorokat (eleinte V-Chi, majd Vardenchi márkanéven) a Harley-Davidson, a Royal Enfield, a KTM vagy éppen a Triumph modelljeiből. A közelmúltban elkezdtek a Moto Morini márkával is foglalkozni – most pedig bemutatták első teljesen saját fejlesztésű vasukat.
Egyelőre csupán egy rajz formájában, a 2014-es Delhi Autoexpora azonban elkészül a masina fizikai valójában is. A Vardenchi T5 Custom Roadster a Moto Morini 1’187 köbcentiméteres V2-esét használja majd, amelyet egy könnyű és merev csővázba építenek. A többi alkatrész is minőségi: elöl Marzocchi fordított teleszkópok, hátul Öhlins rugóstag, Brembo fékek, vagy éppen teljesen LED technológiás világítás jellemzik a T5-öst. No meg az igazán egyedi és különleges formaterv.
Érdekesség, hogy a különleges motorkerékpár Európában is elérhető lesz, mégpedig a Moto Morini kereskedéseken keresztül. Mondjuk ehhez elég vaskos bankszámla kell majd, a gép indiai ára ugyanis átszámítva 5.6-5.7 millió forint közé várható – amelyet nyilván még mindenféle vám- és szállítási költségek is növelni fognak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »