Keserédes csábítás

Teszt: Kawasaki ZZR1400
2012. június 04., hétfő - eko

Szemre mintha csak egy minimális fazonigazítás lenne, valójában azonban nagyon átgyúrták, hogy ismét az övék legyen a világ legerősebb szériamotorja!

Hirdetés


Cimkék: , , ,


Hozzászólások (12 hozzászólás)

eko -

“Alajárattól nem húzatjuk hatodikban, még az érdekesség kedvéért sem…”

Mert???

 

“Biztos vagyok benne, hogy a BMW “egyhatosa” nem húz jobban…”

Pedig de.

 

“Az a mozgási energia nem kevés, amit hővé kell alakítani (súly semmiképp), de erre méretezték (szegény fékeket).”

Mégis elvéreztek..


Jani55 -

Ahogy az első mondatban szerepel: a világ legerősebb szériamotorja. Én Kawa rajongó vagyok, volt alkalmam kipróbálni (az elődmodellt is, sőt a GTR-t is) szerintem ez már inkább félelmetes, mint élvezetes. Nem kifejezetten kényelmes, túrázni inkább kényelmetlen.

Alajárattól nem húzatjuk hatodikban, még az érdekesség kedvéért sem… Biztos vagyok benne, hogy a BMW “egyhatosa” nem húz jobban… Egyébként is teljesen felesleges ehez a tipushoz hasonlítani.

Az a mozgási energia nem kevés, amit hővé kell alakítani (súly semmiképp), de erre méretezték (szegény fékeket).


XYZ -

Az 1100-es zizivel mentem annó,de már az is túl nehéz és túl erős a hazai utakra (városban kínszenvedés bírkózni vele).

Ez is  inkább farokhosszabítónak jó,mert nekem,mint átlagos motorosnak a használati értéke a nullához konvergál.Elismerem a kvalitásait,de értelmét nem látom itthonra(az Autobahn-on csapatni 300-al biztos jó buli lehet).

 


Xebulon -

 Motorozzon ezzel, akinek két anyja van.

Én tuti meghalnék rajta – amúgy meg teljesen felesleges pöcsnövelő.

Köszi, az enyém elég hosszú… Az életem meg túl rövid…


verpe -

Ennyi pénzért már bőven van kínálat.

Én pl. inkább egy BMW K1300R-t vennék 5.3 misiért full extrázva van, és nem kell tekergetni a futóművet, mert elektronikusan lehet szabályozni.

Meg váltó asszisztens, meg anyámtyúkja 🙂

Azért az technikailag nem kicsi különbség a 2 masina között.


alvaro -

Nem hiszem, hogy meghalnék rajta, ugyanakkor kár lenne ilyen lovat adni alám, nagyon nem illünk össze 😀


hk417 -

Szép ez,meg minden,de már messze az a kategória amire szerintem rá sem mernék ülni. Pont mint a Hayabusa–van egy jó ismerősömnek és többször mondta,hogy próbáljam ki,de nem tudott rábeszélni. A “legnagyobb” gép amivel motoroztam eddig a cbr 900 rr volt és már azt sem szerettem,pedig ezekhez képest az biztos egy kismotor. Szóval maradok az 5-800 köbcenti és az 50-100 lóerő körüli gépeknél és az én “tudásommal” azokat sem tudom “kimotorozni”,úgyhogy nem én vagyok a célcsoport.


Dzotti -
A képeken látható motor az enyém. Két éve hajtom, mentem vele 15.000 km-t. Az a “Nem merek ráülni sem”… duma kicsit vicces… A moci annyira megy, amennyire húzod! Igaz, ez szó szerint értendô!!! Fogyasztás: 6,5…. Nagy átlagban ennyi!!! Ebben van durvulás, város, minden. A túl erõs duma: az összes sportmotorra igaz! Nem kell húzni, ha nem akarsz menni, ennyi…..de az is biztos, hogy két személlyel, dobozokkal, hegymenet, mind mind semmiség. De ez benne a csodálatos!!!! Az állat! Város: A chopperek? 350, meg afölötti monstrumok?! Ezzel sima ügy, megszokás kérdése….

Dzotti -
Azt bírom,hogy olyanok mondanak véleményt róla, akik csak képeken láttak ilyent, vagy van olyan ismerõsük, aki egy 10 évvel korábbi modellen álló helyzetben már ült!

Dzotti -
http://www.youtube.com/watch?v=_ABDx-bILxo azért ezt is nézzétek meg!…

bogenschutze -
Mi az, hogy pöcshosszabbító? Mekkora butaság ez. Ez éppen az a motor, amihez nagy pöcs kell. Nagy önbizalom. Ez az a motor, aminél a gyártó tudása többet ad hozzá a motorzáshoz, mint a motoros. Az a KTRC szinte minden problémát megold. Ettől lesz a motor olyan sima, mint a vaj. A normál motorosnak akkor tűnik fel az igazi teljesítmény, amikor hatosban éppen akkora gyorsulást tapasztal, mint egyesben. A fék, meg olyan hihetetlen, hogy azt hiszi az ember a fékezésnél, hogy leszakad a karja, akkorát lassít. Akinek ez nagy az tényleg nem próbált még hasonlót se.

Dzotti -
Most már két éve van nálam, de továbbra sem akarnám lecserélni, nincs jobb… 🙂 Kifogástalanul és brutálisan mûködik. 😉

Előző bejegyzés

Ez már a magyar álom?

2012. május 25., péntek
Teszt: Honda GL1800 Goldwing '2012

Következő bejegyzés

Az utolsó közös út: így kísérték haza sok százan motoros társainkat

2012. június 08., péntek
Tragédia

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt