A BSA egy igazán szép arányokkal megálmodott scrambler stílusú motort mutatott be, amiről sajnos még nagyon keveset tudni. Ugyanis, egyelőre csupán egy koncepcióról van szó, bár sem első, sem második ránézésre nem egyértelmű, hogy melyik része nem tekinthető elkészültnek.
Azt azonban már így is bizonyosan sejthetjük, hogy a Scrambler – igen, ők is ilyen fantáziadús nevet szabnak a scramblerüknek, akárcsak a Ducati – a gyártó visszatérő modelljének, a Gold Starnak lesz a testvére. Azaz a 650 köbcentis, egyhengeres blokkal érkezik, ami 6.500-nál 45 lóerőt teljesít.
Persze nem is azt várjuk egy ilyen klasszikustól, hogy teljesítményével, hanem sokkal inkább a klasszikusságával nyűgözzön le. És abban első ránézésre nagyon jó. Küllős felniken feszülő finoman bütykös gumik idézik az eredeti scrambler hagyományokat. Hátra ma már ritkaságszámba menő dupla rugóstag került, ahogy végdobból is kettő jutott az egy darab hengerre. A bandázsolás a várhatóan a tulajdonosra vár majd, de rajtszám és a veszett látványos fényezés jól feldobja az egészet. Egyszerűen szép.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »