Nem törik magukat a fiúk a Harley-Davidsonnál, hogy az orrunkra kössék az új infókat a kisebbik túraendurójukkal kapcsolatban. Pedig mondjuk úgy, terjedő információ szintjén régóta tudjuk, hogy érkezik a 975-ös Pan America, csak éppen a hivatalos megerősítés hiányzik. Még mindig.
Jelzésekkel pedig már tele a padlás. Két egymást követő alkalommal is a kiegészítők harleysan bőséges válaszétkából értesülhettünk kicsi Pan érkezéséről. Először egy zárható tanksapka, másodjára egy tükör kompatibilitási listáján felejtették rajta az információt. Most pedig megérkezett az újabb fejlemény.
Az amerikai közlekedésbiztonsági hatóságnál – az NHTSA, ahol a visszahívási akciók felett is őrködnek -, létrehoztak egy dedikált weboldalt az RA975-nek, valamint az RA975S-nek. Ezek a kódszámok pedig a Nighsterben bemutatkozott, azaz a 975-ös Revolution Max blokkos Pan Americákat jelölik, és ez egyúttal azt is jelenti, hogy a milwaukeei bázisról, ha másokat még nem is, a helyi hatóságokat legalább már értesítették a fejleményekről. A 975-ös Pan sorozatgyártása az eddigi információk szerint 2023 első felében kezdődik.
Cimkék:
A BMW R1300GS úgy tűnik, hogy nem csak erősebb lesz, de egyúttal könnyebbnek is ígérkezik az elődjénél.
Elolvasom »A cél természetesen az, hogy a motorbalesetek során fellépő sérülések mértékét csökkentse az Airoh a légzsákos bukósisakkal.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »