Nem törik magukat a fiúk a Harley-Davidsonnál, hogy az orrunkra kössék az új infókat a kisebbik túraendurójukkal kapcsolatban. Pedig mondjuk úgy, terjedő információ szintjén régóta tudjuk, hogy érkezik a 975-ös Pan America, csak éppen a hivatalos megerősítés hiányzik. Még mindig.
Jelzésekkel pedig már tele a padlás. Két egymást követő alkalommal is a kiegészítők harleysan bőséges válaszétkából értesülhettünk kicsi Pan érkezéséről. Először egy zárható tanksapka, másodjára egy tükör kompatibilitási listáján felejtették rajta az információt. Most pedig megérkezett az újabb fejlemény.
Az amerikai közlekedésbiztonsági hatóságnál – az NHTSA, ahol a visszahívási akciók felett is őrködnek -, létrehoztak egy dedikált weboldalt az RA975-nek, valamint az RA975S-nek. Ezek a kódszámok pedig a Nighsterben bemutatkozott, azaz a 975-ös Revolution Max blokkos Pan Americákat jelölik, és ez egyúttal azt is jelenti, hogy a milwaukeei bázisról, ha másokat még nem is, a helyi hatóságokat legalább már értesítették a fejleményekről. A 975-ös Pan sorozatgyártása az eddigi információk szerint 2023 első felében kezdődik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »