Az egyébként nem túl nagy darabszámokkal dolgozó Hesketh első, mondjuk úgy, az elérhetőbb árkategóriát célzó motorkerékpárja lesz a Heresy 450. Igen, Heresy lesz a modell becsületes neve, amit ugye eretnekségként fordíthatunk magyar nyelvre, amiről ha lehámozod a pejoratív felhangot, akkor a (vallási) hittétellel való szándékos és lényeges szembehelyezkedést jelenti. És ez valójában nagyon találó. A kisköbcentis, ráadásul egyhengeres blokk valóban szokatlan a márkától. Már ha bármit is megszokottnak tekinthetünk tőlük.
A 450 köbcentis Honda származék egyhengeres blokk ráadásul teljesíti az Euro5 szigorú normáit és ABS-szel is felszerelik Heresyt. Ebből pedig egyértelműen látszik, hogy a – kivételesen nem ázsiai – gyártó az európai piacot tartja elsődlegesnek. Még viszonylag kisköbcentiben is.
A felpumpált XR400 blokk várható legnagyobb teljesítményét 35-40 lóerő közöttre várjuk. A pontos adatokat még nem tették közzé, azonban erre már nem kell sokáig várni, mert a legújabb információk szerint a Hesketh hamarosan bemutatkozik az EICMA-n.
Cimkék:
Megérkezett a Suzuki V-Strom újabb generációja. A V2-nől sor2, a 650-ből pedig 800 köbcenti lett.
Elolvasom »A Honda XL750 Transalp ugyanazt a 90 lóerős, soros kéthengeres blokkot kapta meg, amivel korábban a Hornet mutatkozott be.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »