A Kawasaki első elektromos motorja már korábban is felbukkant a Suzuka 8 órás verseny hétvégéjének egyik programjaként, nem sokkal azelőtt, hogy a gyári csapat második helyen végzett a japánok szent versenyén. Ám az akkori betétprogram során még távolabbról szemlélhette meg a közönség hogyan is képzeli a gyártó a jövő amperszagú szeletét.
Ezen változtatott az, hogy a kölni Intermot kiállításra kivitték az EV prototípusát. Így sokkal közelebbről megszemlélhető: igazán kár, hogy ez nem minden tekintetben áll jól neki. Az a zártszelvény lengővilla egy feltörekvő kínai vállalattól sem lenne igényes, nemhogy a Kawától, akiktől sokkal, de sokkal gondosabb részleteket szoktunk meg.
De ne ítélkezzünk korán! Végtére is ez tényleg csak egy prototípus. A Kawasaki pedig nem osztott meg zavaróan sok részletet vagy adatot az elektromos motorjáról, így pusztán csak annyiban lehetünk biztosak, hogy a fejlesztés folyamatban van.
Cimkék:
Kicsi tömeg, 92 lóerő és egy vadonat új, de soros kéthengeres motorblokk. Visszatért a Honda Hornet.
Elolvasom »A Hunter 350 egy jól bevált Royal Enfield recepten alapuló motor, ami nem a lóerőkkel csábítja a motorosokat magához.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »