A Kawasaki első elektromos motorja már korábban is felbukkant a Suzuka 8 órás verseny hétvégéjének egyik programjaként, nem sokkal azelőtt, hogy a gyári csapat második helyen végzett a japánok szent versenyén. Ám az akkori betétprogram során még távolabbról szemlélhette meg a közönség hogyan is képzeli a gyártó a jövő amperszagú szeletét.
Ezen változtatott az, hogy a kölni Intermot kiállításra kivitték az EV prototípusát. Így sokkal közelebbről megszemlélhető: igazán kár, hogy ez nem minden tekintetben áll jól neki. Az a zártszelvény lengővilla egy feltörekvő kínai vállalattól sem lenne igényes, nemhogy a Kawától, akiktől sokkal, de sokkal gondosabb részleteket szoktunk meg.
De ne ítélkezzünk korán! Végtére is ez tényleg csak egy prototípus. A Kawasaki pedig nem osztott meg zavaróan sok részletet vagy adatot az elektromos motorjáról, így pusztán csak annyiban lehetünk biztosak, hogy a fejlesztés folyamatban van.
Cimkék:
Kicsi tömeg, 92 lóerő és egy vadonat új, de soros kéthengeres motorblokk. Visszatért a Honda Hornet.
Elolvasom »A Hunter 350 egy jól bevált Royal Enfield recepten alapuló motor, ami nem a lóerőkkel csábítja a motorosokat magához.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »