Érkezett egy apró információmorzsa a Yamaha-ház felől. Már korábban is láthattunk kémfotókat, amelyeken az új Tracer 9 GT látható. Már azokon kiszúrható volt, hogy a gyártó azt a radaros biztonságtechnológiát teszteli a nagyobbik GT modellen, ami az R1250RT-n, az 1290 Super Adventure S modellen vagy a Multistrada V4-en található még meg.
A vetélytársak jelzik, hogy a GT-vel így igazán illusztris társasághoz csatlakoznak. Ám pont itt van a Yamaha féle csavar: a Tracer 9 jól felszerelt kivitele még így is a legolcsóbb motor lesz, amin elérhetővé válik ez a modern technológia. Vagy az euró árfolyamokat nézegetve talán fogalmazzunk inkább így: a legkevésbé drága.
Az eddigi feltételezést a gyártói szabadalom erősítette meg. Az radaros érzékelőket tartalmazó fekete dobozkát az alsó két lámpatest között helyezték el, ami összességében nem egy ízléstelen megoldás. Sőt, talán diszkrétebb, mint a BMW, a KTM vagy a Ducati megoldása. A Yamaha egy vékony burkolattal védi a radaros egységet, hogy a felverődő kavicsoktól, kosztól és bogaraktól óvja a hatékonyságát. Ez alapján már a következő, 2023-as Traceren ott lehet a radar.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »