A Kawasaki bemutatta a 2023-as modellévre szánt ZX-10R-t, valamint ZX-10RR-t. A jövő évi frissítést nem nevezhetjük forradalminak az idei évben futó motorokhoz képes. Az erőforrás ugyanaz soros négyhengeres 998 köbcentis egység, ami 203 lóerő körül teljesít az alapmodellben.
A homologizációs célú ZX-10RR-ben ez az elérhető legnagyobb teljesítmény 214 lóerőig kúszik fel, ám azt valamivel magasabb fordulatszámon éri el. Az R modellt 13.200-ig, az RR-t 14.000-ig kell elforgatni, hogy ezeket a számokat hozzák.
A ZX-10RR-ben magasabb terhelésre szánt szeleprugók vannak, különbözik a vezérműtengely és izmosabbak a dugattyúcsapok. Továbbá a Pankl titán hajtórudakat és a könnyített dugattyúkat is hiába keresnéd az R-ben. Ráadásul ott vannak a könnyebb Marchesini felnik, amelyeken méltó módon Pirelli Diablo Supercorsa feszül.
Az első villák terén visszatértek a korábban használt 43-as BFF darabhoz. Ugyanitt 330-as féktárcsákat találni, amiket négy dugattyús, radiálisan rögzített Brembo nyergek fognak. A hátsó részen pedig egy BFRC gáztöltésű lengéscsillapító található, amely előfeszítése természetesen állítható.
Mind a két motor képes csatlakozni a Kawasaki féle Rideology alkalmazáshoz, amit az 5 collos TFT kijelző is támogat. A világítás mind a két motoron LED-es. A gyártó kanyarodástámogató rendszerével, a KCMF-fel érkeznek, elektronikus kipörgésgátlóval és üzemmód választó lehetőségekkel.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »