Abszolút nem csinált belőle titkot a Zontes, hogy amikor elkezdtek háromhengeres motorblokkot fejleszteni, akkor valahol a Triumph, valamint a Yamaha járt előttük példával. Ezzel a gondolattal valamikor 2021-ben álltak a nyilvánosság elé és lám, mára elkészültek a vadonat új erőforrással. Ami többféle szerepet is betölthet még a gyártó életében.
Kezdve azzal, hogy a címben nem véletlenül nem írtunk köbcentiről. Abból ugyanis két változat is lesz. Egy nagyobb, valamint egy valamivel kisebb, de az alapkonstrukció azonos. A gyártó ezt moduláris felépítésként hivatkozza.
Tehát lesz egy nagyobb, aminek az 1000 köbcentisek között kell majd helytállnia, valamint egy kisebb, ami a 700 köbcentis kategóriában indul. A gyártó további tervei egyelőre nem ismertek, de 2020-ban bemutattak egy csupasz tanulmánymotort, amit a Z900 és az MT-09 alternatívájának szántak.
Cimkék:
Lőttek néhány lesifotót a következő évben kisebb újításokon áteső Ducati Streetfighter V4-ről.
Elolvasom »Már ugye azokban az országokban, ahol van Royal Enfield képviselet. A 350-es Hunter városi használatra készült.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »