Szeptember közepétől lesz elérhető az az SC-Project kipufogó, amit az olasz gyártó a Ducati Desert X-hez álmodott. Vagy legalábbis a középkategóriás rali hatású gépekhez, hiszen a cég ajánlatában a Yamaha Ténéré 700-hoz is ezt a Rally Raid névre keresztelt terméket ajánlják, és egészen hasonló előnyöket ígérnek hozzá. Csupán a Ducatihoz egy száz euróst még hozzá kell csapni a vételárhoz, mert amíg a Yamaha szett 490.- addig a Ducati 590.- euró.
Na, de mit is kínálnak? Először is tisztességes megjelenést, ami az Euro5 kályhacső világában nem is annyira magától értetődő, bár a Ducati ezt a részt pont egész kulturáltan ugrotta meg. Másfelől tisztességes röfögést. Igaz, az originál kipuf akusztikai téren sem teljesít rosszul, – a YouTube a barátod – azért ez mégiscsak más. Hallgasd csak!
Egy új dörmögő más, kisebb előnyökkel is jár. A gyári 3,2 kilós kipufogó tömegéből összesen 1,5 kilogrammot tudunk lefaragni a Rally Raiddel. A lőerők száma 1,5-tel, míg a nyomaték érték 1,2 newtonméterrel növekszik meg 8.250-es fordulatszám mellett.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »