Lassan könnyű lesz belekeveredni abba, hogy a Benellinél mi fog történni a nagyobbik TRK modellek körül. Az 502 és az 502X után a legutóbbi EICMA-n bemutatkozott a TRK800, ami a sikeres kisebbik modellel szemben nem annyira túraendurónak, inkább crossovernek hat, 19-es első kerék opcióval. Lesz, majd, ha egyszer megérkezik a szalonokba. De úgy tűnik, készül egy TRK702 is, ami már a hagyományosabb adventure szegmenst erősítheti.
A szabadalmi eljárásból származó tervrajzokon lévő motor nagy hasonlít a TRK800-ra, mégis akad ott néhány érdekes részlet. A felnik eleve küllősek, a bukócsövezés alap, a tank 23 liter benzin befogadására alkalmas, míg elől és hátul eleve beépített dashcamet találni.
Bár vannak, akik szerint a blokk is különbözik – egy 693 köbcentis Kawasaki származékra utalnak – de ezt nem tudjuk sem megerősíteni, sem megindokolni, hogy a QJ Motor a jelenlegi helyzetben ilyen döntést miért hozna. Az első korai prototípus bemutatására az idei EICMA-n számítunk.
Cimkék:
Az Egyesült Királyság első fél éves piaci statisztikáiból az jön ki, hogy hazai piacon jól viszik az új 660-as Tridentet.
Elolvasom »Megérkezett és a polcokra is került az AGV Tourmodular 2022-es frissítése, ami teljesíti az ECE 22.06 szabványt.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »