Talán két olyan motor létezik, amit az összes olyan ismerősöm név szerint fel tud sorolni, akit egyébként marhára nem érdekel a motorozás. Az egyik a Hayabusa – érdekes személyes megfigyelésem, hogy a Busa jellegzetes sziluettjét a csajok is jobban felismerik – a másik pedig a GSX-R1000. És mi válik az Euro5 legújabb áldozatává? Igen, a Gixer. Hihetetlen, ugye?
Te is meggyőződhetsz róla. Menj csak fel a Suzuki magyar (vagy valamelyik európai) honlapjára! Ott tátong az ürességtől a szupersport kategória. Jó, a GSX-R125 még ott van, de most beszéljünk komoly dolgokról….
A német Motorrad magazin jogos felvetése, hogy nem könnyű ma Suzuki márkarajongónak lenni. Lelépnek a MotoGP-ből, kiszállnak az Endurance Világbajnokságból és úgy általában véve visszavonulnak motorsport frontról. És akkor tessék, az Euro5 utolsó utáni türelme idejével a GSX-R1000 is búcsúzik. A pesszimisták azt mondják, hogy ezek az események összefüggenek egymással, méghozzá azóta, hogy sem az Endurance sikerek, sem Joan Mir legutóbbi világbajnoki címe nem turbózta fel jelentősen az eladásokat. Az optimisták pedig azt, hogy valaminek a vége egy új kezdetet jelent és 2023 után vissza kell, hogy térjen a kategória.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »