Elkészült hát a kisebbik BMW sportmotor, A G310R kisnaked testvére, a G310RR, aminek az indiai bemutatóját már meg is tartották. Nem véletlenül ott, hiszen a motornak nagyon erősek a TVS-hez való kötődései, ebben az esetben lényegében egy rebadge-elt Apache RR 310-zel állunk szemben.
De nincs ebben semmi eget verő szenzáció,semmi olyan, ami ne történt volna már meg, hiszen a G310RR a csupasz G310R-rel is számos közös vonást mutat. Itt van rögtön a blokk: 313 köbcenti, aminek legnagyobb teljesítménye 34 lóerő 9.700-as fordulaton. Különbség mégis akad, hiszen a naked verzió ezt valamivel alacsonyabb, 9.250-es fordulaton hozza.

A váz és az idomok is ismerősek lehetnek. Csak a fényezés és az embléma árulkodik arról, hogy nem egy TVS Apache RR 310-zel állunk szemben. A műanyagozás teljes mértékben egyezik, a 17-es felniket azonban a G310-től örökölte meg.

Cimkék:
Az MV Agusta sportos RC, azaz Reparto Corse változatokat hozott ki. Az F3, a Dragster és a Turismo Veloce az érintettek.
Elolvasom »Az első rajzok szerint a Lightning Dakar nagy mértékben hagyatkozik a Strike sportmotorjának alapjaira.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »