Bár az Address 110-es változata nem ismeretlen a Suzuki vásárlói előtt, az Avenis robogóval párhuzamosan érkező 125-ös kivitel mégis a kínálat új darabjának számít. A két városi/elővárosi dugóhúzót együtt mutatta be a gyártó. Nem véletlen, hiszen a két jármű leginkább csak dizájnban tér el egymástól.
Abban viszont jól elkülöníthető a két robesz. Az Address hagyományos, már retró kategóriás japán robogós formát követ, míg az Avenis modern, sportos formanyelvet beszél. Már amennyire egy 9 lóerős – jó, legyünk pontosak, csak 8,7 – robogóval összeér ez a jelző.
Az Avenis további előnye, hogy építési módjából kifolyólag valamivel magasabb és benzinből is több fér bele 2 egész deciliternyivel. Az Addressre viszont sokkal szebb, régimódi időket idéző kijelző került. A világ eseményeire jó időben reagálva a két robogó friss húzóerejének a Suzuki Eco Drive Illumination, azaz SEDI menetprogramot szánják, ami segít gazdaságos tartományban tartani a fogyasztást.
Cimkék:
Az idei első fél éves üzleti jelentések szerint Olaszországban idén rekord sok Benelli motort adnak el.
Elolvasom »Egy újabb kínai elektomos motor? Az Alrendo több, mint 400 kilométer hatótávot ígér az ingázó motorjához.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »