Minden elcsépelt Benelli teszt vagy cikk azzal kezdődik, hogy a patinás olasz márka ma már kínai tőkén áll a lábán. Ez is. És nagyon úgy tűnik, hogy ez csak és kizárólag az olaszokat nem érdekli. A patriótáknak meg ott van a Ducati, az Aprilia, a Moto Guzzi, csak azokból kevesebbet adnak el. A Benelli első hat hónapos üzleti jelentése szerint ugyanis ezúttal is rekordszámokat produkálnak Olaszországban.
Csak a kontextus kedvéért: 2020-ban úgy 4300 motor eladása miatt csettintgettünk elismerően idehaza. Mármint ugye összesen, mindent beleadva. Kontextus 2: a Triumph ~6.000 motort adott el ezen a piacon tavaly július 1. és idén június 30. között. Tavaly meg csak a Benelli TRK 502 sikermodelljéből fogyott el 6.543 darab és úgy tűnik, hogy az idei számok még durvábbak lesznek, hiszen az előző évi első félévhez képest hat százalékkal több motort értékesítettek júniusig bezárólag.
A sikermodell ezúttal is a TRK 502, amiből valamivel több, mint 4.436 darabot adtak el januártól június végéig. Az A2-es jogsival vezethető túraenduró a márka eladásainak a felét teszi ki, az eddig eladott 8000 motorból. A márka olaszországi képviselete történelmi sikerként kommentálta a számokat.
Cimkék:
A Triumph a WAE segítségével a kategóriájában könnyűnek számító 220 kilós prototípust hozott létre. Ez a TE-1.
Elolvasom »Két friss 125-ös robogó érkezik a Suzuki háza tájáról. Az Address régimódi megjelenésű, az Avenis modern, de az alapjuk hasonló.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »