Minden elcsépelt Benelli teszt vagy cikk azzal kezdődik, hogy a patinás olasz márka ma már kínai tőkén áll a lábán. Ez is. És nagyon úgy tűnik, hogy ez csak és kizárólag az olaszokat nem érdekli. A patriótáknak meg ott van a Ducati, az Aprilia, a Moto Guzzi, csak azokból kevesebbet adnak el. A Benelli első hat hónapos üzleti jelentése szerint ugyanis ezúttal is rekordszámokat produkálnak Olaszországban.
Csak a kontextus kedvéért: 2020-ban úgy 4300 motor eladása miatt csettintgettünk elismerően idehaza. Mármint ugye összesen, mindent beleadva. Kontextus 2: a Triumph ~6.000 motort adott el ezen a piacon tavaly július 1. és idén június 30. között. Tavaly meg csak a Benelli TRK 502 sikermodelljéből fogyott el 6.543 darab és úgy tűnik, hogy az idei számok még durvábbak lesznek, hiszen az előző évi első félévhez képest hat százalékkal több motort értékesítettek júniusig bezárólag.
A sikermodell ezúttal is a TRK 502, amiből valamivel több, mint 4.436 darabot adtak el januártól június végéig. Az A2-es jogsival vezethető túraenduró a márka eladásainak a felét teszi ki, az eddig eladott 8000 motorból. A márka olaszországi képviselete történelmi sikerként kommentálta a számokat.
Cimkék:
A Triumph a WAE segítségével a kategóriájában könnyűnek számító 220 kilós prototípust hozott létre. Ez a TE-1.
Elolvasom »Két friss 125-ös robogó érkezik a Suzuki háza tájáról. Az Address régimódi megjelenésű, az Avenis modern, de az alapjuk hasonló.
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »Hatalmas felzúdulást keltett motoros körökben a Levegő Munkacsoport ötlete: tiltsuk ki a robogókat Budapestről.
Elolvasom »Túlzás nélkül mondhatjuk: egy tényleg baráti társaság gyűlt össze, hogy bő 140 motorral induljunk neki az Onroad.hu Évadnyitó gurulásnak.
Elolvasom »