A kínai illetőségű CFMoto új fotókkal vezeti fel születőben lévő sportmotorját. Igen, végtére is nevezhetjük sportmotornak a 450SR-t, hiszen egy kategóriájában viszonylag erős, a kisebb méretezésű pályákon talán egészen jól használható motornak ígérkezik. Már amennyire néhány fotóról ezt meg lehet állapítani.
A kialakítás első ránézésre sportosnak hat. Na nem a bazári szárnyakra értve ezt. A térdszög hegyes, a kormány pedig nem széles, hanem hagyományosan csutka kialakítású.
A beszállítók sora pedig az új kínai hagyományok szerint figyelemre méltó. Brembo fék, katalógusból választható SC Project kipufogó, Bosch elektronika. A futómű várhatóan Marzocchi, a gumi Pirelli. A 450-es, kéthengeres, 50 lóerős blokknak 168 kilót kell cipelnie, amit mondjuk a Yamaha R3 169 kilogrammjához érdemes mérni.
Cimkék:
Franciaországban 2024-től módosítják a versenypályákra felvihető járművek zajkibcsátási felső határértékét. 95 decibel.
Elolvasom »Mindössze néhány nap múlva, a hónap idusán bemutatkozik a 2023-as Kawasaki Ninja 1000SX. Komoly változásokra nem számítunk.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »