A Benelli megmutatta két frissített scrambler stílusú modelljét, az idei Leoncino 800-at és annak a Trail változatát, amelyek már a szalonokban is elérhetőek. Nem meglepő módon mind a két motor azonos alapokon nyugszik. A váz és a perifériák mellett a 754 köbcentis, soros kéthengeres, 76 lóerős blokk is megegyezik mind a két motoron.
A különbséget a lábak környékén kell keresni. Bár alapvetően ugyanaz a két, tölgyfa vastag, 50-es feje tetejére állított villa van alattuk, a Trail rugóútja 140 milliméter az alapváltozat 130 milliméteréhez képest. Ugyanúgy hátul is hosszabb löket jár, ott a 48 milliméter nyúlt 50-re.
A két változat a kerekeinek mérete sem egyezik meg. Az alapváltozatra 17-es, a Trailre 19-es első gumi kell, míg hátra keskenyebb, de magasabb, a 180/55-17-et váltja a 170/60-17-es kerék. Ráülés nélkül pedig a fényszóró fölött ülő kis platni, és a szimpla helyett, scrambleresen felhúzott dupla kipufogó árulkodik a kivitelről, amelynek Mackó szerint – hamarosan lesz teszt – bitang jó hangja van.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »