A Kawasaki bemutatta a 2023-as off-road felhozatalát. A legkisebbtől a legnagyobbig végigvették a KX modelleket, enduro és motokrossz kategóriát egyaránt, de nem mindegyik frissült látványosan. Az első ami jelentős változáson nem esett át, az a KX450, de végtére is egy olyan motorról beszélünk, ami hat győzelemhez segítette Jason Andersont a 2021-es AMA Supercross szériában.
A KX250 viszont erősebb lett. A szívószelepeken és a szívócsatornán módosítottak, ami miatt a dugattyúfejet is át kellett tervezni. Az alsó- és középtartomány forgatónyomatékának javítása érdekében a leömlőt hosszabbították meg. Ez a Kawasaki szerint hozzájárul a motor jobb kezelhetőségéhez. Emellett hosszabb első fokozatot és szélesebb kerekeket kapott. A versenyzői visszajelzések alapján állították újra az első villákat, majd ahhoz a hátsó rugóstagot.
A 110R 4-sebességes váltóval érkezik és automata tengelykapcsolóval, amivel a lefulladásokat igyekeznek megelőzni. A KX85 (mindkét variáns) folyadékhűtéses és a Kawasaki féle Uni-Trak felfüggesztést kapják. A KX65, a KX250X és a KX450X lényegében nem különböznek a 2022-es modellektől.
Cimkék:
A motorpiac erősödés leginkább a közép- és kelet-európai országoknak köszönhető, de figyelmeztetnek, hogy jön még kutyára dér.
Elolvasom »A Benelli Leoncino 800 Trail változata is elérhető. Hamarosan videós teszt is lesz róla itt, az Onroadon.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »