Amennyire meglepő volt néhány éve, amikor először lebegtették be, hogy a Harley-Davidson túraendurót fog gyártani, annyira be is jött nekik. A gyártó lényegében első próbálkozásra, egy modellel felzárkózott a többiekhez, de annyira, hogy az amerikai piacon eladás tekintetében simán felveszi a versenyt az örök klasszikussal, a boltok behemótjával, az ultimate ostromtoronnyal, a célként kitűzött BMW R1250GS-sel. Az, hogy csinálnak belőle a Nighster blokkjával egy 975-ös Pan America változatot, várható lépés volt. Meg is érkezett az első szivárogtatás.
Bár maga a gyártó ezt egyelőre nem erősítette meg, de a jelzés lényegében félreérthetetlen. A motoros világ nagy, nemzetközi portáljainak szemfüles vásárlók jelentették, hogy a zárható tanksapkák jelölései között fel van tüntetve az RA975 kompatibilitás. Az RA pedig a Pan America belső kódja.
A nemrégiben bemutatott Nighsterből tudjuk, hogy a 975-ös Revolution blokk 7.500-as fordulaton 89 lóerőt és már 5.000-es fordulaton megérkező 95 newtonmétert jelent. A Pan America 975-ös változata árazásában is a BMW F850GS-nek állíthat konkurenciát. Várjuk a fejleményeket.
Cimkék:
Befutottak az első kémfotók a literesre hizlalt 990 Duke-ról, ami várhatóan 130-140 lóerő körül fog teljesíteni.
Elolvasom »A Benelli BN 125 a TNT 125-től örökölte meg a vázát és blokkját. Csak annál valamivel drágább és nehezebb lett.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »