Amennyire meglepő volt néhány éve, amikor először lebegtették be, hogy a Harley-Davidson túraendurót fog gyártani, annyira be is jött nekik. A gyártó lényegében első próbálkozásra, egy modellel felzárkózott a többiekhez, de annyira, hogy az amerikai piacon eladás tekintetében simán felveszi a versenyt az örök klasszikussal, a boltok behemótjával, az ultimate ostromtoronnyal, a célként kitűzött BMW R1250GS-sel. Az, hogy csinálnak belőle a Nighster blokkjával egy 975-ös Pan America változatot, várható lépés volt. Meg is érkezett az első szivárogtatás.
Bár maga a gyártó ezt egyelőre nem erősítette meg, de a jelzés lényegében félreérthetetlen. A motoros világ nagy, nemzetközi portáljainak szemfüles vásárlók jelentették, hogy a zárható tanksapkák jelölései között fel van tüntetve az RA975 kompatibilitás. Az RA pedig a Pan America belső kódja.
A nemrégiben bemutatott Nighsterből tudjuk, hogy a 975-ös Revolution blokk 7.500-as fordulaton 89 lóerőt és már 5.000-es fordulaton megérkező 95 newtonmétert jelent. A Pan America 975-ös változata árazásában is a BMW F850GS-nek állíthat konkurenciát. Várjuk a fejleményeket.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »