Új amerikai nagyfiú érkezik az Indian kínálatába. Eddig alapvetően kétféle nagycsomagos V2-es bálnát kínáltak. A Roadmaster jelentette a csúcsot, tekintélyes fejidommal és fotellel, mellette pedig a luxus-vagány tengelyen egy kicsit inkább útóbbi felé billenő Challenger a baggerre vágyók igényeit elégítette ki. Az új Pursuit a kettő között foglal helyet.
Ahogyan azt már elsőre is jól megfigyelheted a képeken, az alapokat a Challenger adja. 122 lóerős PowerPlus blokk, monoblock Brembo fékek, rövid fejidom és a formavilágot tükröző oldaldobozok.
Azonban a fejidomra a Pursuit modellen már magasabb plexi kerül, valamint egy-egy elem itt már a lábakat is védi az időjárás behatásaitól. A kényelmet egy új üléssel fokozzák, amely a korábbinál vastagabb párnázást, valamint ülésfűtést kap elől és hátul is.
Az infotainment nem változott, azaz maradt a telefonkapcsolatos navis, zenés, fullos cucc. Az opcionális extrák közé azonban felkerült az arról állítható elektromos hátsó rugóstag, amit nem is árt majd birizgálni, ha felül az utas és megpakolod a 130 literes, fotelként is jól funkcionáló óriás felső dobozt.
Cimkék:
87 dollárért vásárolható meg nem helyettesíthető tokenként, azaz NFT-ként a legutóbbi James Bond féle Triumph Scrambler.
Elolvasom »Kiderült, hogy pontosan mit is takar a nagy elánnal belengetett csupasz február második dobása, a 890 Duke GP. Új színt.
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »Egykoron a Yugotours szervezte a Jugoszláv társasutakat. Mi most magunknak szerveztünk egy motoros túrát a Balkán irányába.
Elolvasom »A világ legmotorizáltabb részén rengeteg hasonló moped rohangál - felénk a Malaguti Spectre GP 125 versenytárs nélkül támad.
Elolvasom »Motorosként az egyik legjobb dolog új motort venni. Hát még akkor, ha mi bonthatjuk ki a dobozból és mi szereljük össze!
Elolvasom »