Az MV Agusta CEO-ja, Timur Sardarov büszkén jelentette be, hogy már tizenötezer ember gondolta úgy, hogy amint megjelenik a Lucky Explorer, azonnal vásárolni akarnak egyet. Tették ezt annak ellenére, hogy bár ősszel bemutatták a motort Milánóban, de azt még senki nem tudja, hogy valójában milyen lesz. Sehol egy teszt, egy beszámoló vagy bármilyen elérhető, objektív információ, amihez legalább viszonyítani lehet. Hiszen még nincs kész.
Pontosabban két változat közül a nagyobbikról nincsenek egyáltalán elképzeléseink. Az 5.5-ről azért tudjuk, hogy erősen kötődik a Qianjiang Motorcycles egy másik termékéhez, a Benelli TRK 502-höz. Igaz, az nem feltétlenül rossz. Mi is szerettük, az olaszok is veszik mint a cukrot.
Arról nem közölt adatokat az Agusta, hogy milyen arányban oszlik meg az érdeklődés a két motor, az 500 köbcentis sorkettes és a 931 köbcentis, háromhengeres között. Azt viszont ők maguk is vállalják, hogy tizenötezer Lucky Explorer legyártásához akkor is két évre van szükségük, ha a gyártási kapacitásukat nemrégiben jelentősen növelték.
Cimkék:
A következő hetekben kettő új 890-es Duke variáns érkezik a KTM kínálatába. Az R, valamint a GP kivitel.
Elolvasom »Néhány napja nagy lendülettel jelentette be az osztrák KTM, hogy februárban frissítést kap a 890 Duke R. Megérkezett.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »